fredag 11. februar 2011

Sluttlogg

I dette innlegget skal jeg skrive hvordan arbeidsprossen gikk, hva jeg har lært og hva jeg tenker om min egen innsats under fordypningsemne i KK.

Arbeidsprosessen: Det tok ikke så lang tid før jeg fant ut hva jeg skulle jobbe med, og kom opp med problemstilling forholdsvis raskt. Kanskje litt for raskt, for omsider fant jeg ut at jeg burde endre den, så jeg fant en passende problemstilling etter hvert som jeg skrev. Ettersom jeg fant en passende problemstilling gikk skrivingen forholdsvis greit.

Læringseffekt: Fagstoffet jeg brukte var forholdsvis kjent, så faglig har jeg ikke lært så mye. Men jeg tror jeg har lært noe av selve skriveprosessen - skriveteknisk.

Min egen innsats/sluttvurdering: Jeg har jobbet nokså selvstendig, uten å bruke et stort antall kilder. Jeg er nokså fornøyd med det skriflige, men jeg kunne ha brukt lenger tid på å øve inn og skrive manus til presentasjonen. På det skriftlige arbeidet vil jeg gi meg selv en 5'er. I og med at jeg ikke har presentert stoffet enda, er jeg usikker på den muntlige karakteren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar